Oh Dr.Martens!
Thursday, April 18, 2013 @ 8:42 PM


Hi omey-omey semua! Okay nampak tak tengah happy nak tulis post ni? Hahaha :p So, post kali ni nak cerita sikit pasal kasut Dr.Martens ni haaaaa. Dr.Martens ialah brand kasut yang tak asing bagi yang suka boots style macam rock,punk dan sebagainya ni. Actually beli kasut Dr.Martens ni dah lama tapi baru nak post hari ni. *slow poke* :( Okay, sebenarnya kasut Dr.Martens ni dah ramai dah celebrity/chantek/kacak/bergaya/biasa yang pakai.*saya tergolong dalam golongan biasa. cewah rendah diri, sila muntah pelangi sekarang* . Kebiasaannya ramai yang punk,rock dan sewaktu dengannya semua suka dan pakai kasut DM ni *Bahasa Melayu dapat A tapi update post Bahasa Melayu teruk gila, lol* Hal ini kerana kasut ini sangat selesa dan tahan lama dan design yang sangat umphhhhh! *cewah* . Kalau nak beli kasut Dr.Martens ni memang kena fikir 200 kali *Liza Razak fikir 100 kali je, kahkahkah, ayat tak nak kalah!* Kalau nak beli kasut ni memang kena search dan tahu serba sedikit tentang kasut ni. Wajib search jenis, style, warna yang sesuai dan yang anda minat. Okay kalau nak tips senang baca blog kak Liza Razak, KLIK SINI *saya ada baca blog kak Liza Razak jugak sebelum beli!* . Ada kasut yang hi-cut dan yang biasa. Dr.Martens ada 3-eyelet , 8-eyelet, 10-eyelet dan keatas. *padahal tak tahu, lol* Jangan salah beli, kasut Dr.Martens ni kebanyakkannya RM350+ *rasanya, pakai hentam je letak harga* . 

Kasut Dr.Martens 8-eyelet yang sangat ohsem!

Hi, ni kaki saya.Kahkahkah. *ceh, kaki berbulu! Berangan lebih* :p

Okay, kasut DM saya Dr.Martens 1460, 8-Eyelet Black, Smooth, harga RM499 *dekat Kuantan, bukan kedai Dr.Martens dekat KL* . Okay kalau beli dekat KL RM469 je *kawan saya beli dekat DM shop @ KL* . Terkejut gila tengok harga kan? Sebenarnya waktu first time nampak kasut ni saya cakap "Biasa je." . Lepas tu tengok kawan pakai last year "Eh, nampak gempaks pulak." . So, kumpul duit dan tadaaaaaaaaaaa tahun ni dapat sepasang kekasih kasut Dr.Martens yang pertama. *terharu,lol* . Okay tak pakai lagi pergi keluar dengan kawan-kawan, baru try ambik gambar dekat rumah je. *sedih* Apa-apa pun ni ada beberapa keping gambar yang saya ambik. Siap masuk contest DM lagi! Gambar edit ala-ala iklan untuk Dr.Martens. Kahkahkah.

Oh chanteknya! LOL


Dr Martens Airwair Malaysia
http://www.facebook.com/drmartens.my

Facebook Official Dr Martens
http://www.facebook.com/drmartens

P/s : Semangat nak beli sebab Avril Lavigne, Miley Cyrus, Robert Pattinson, Kristen Stewart dan etc semua ada DM, so saya pun nak jugak ah! Hahaha. Next aim, Dr.Martens Cherry Red! :)