Fahmi Nordin Who ?
Monday, May 16, 2011 @ 10:49 PM








Sorry kalau siapa siapa yang TERASA dalam post ni ok? (tapi memang sengaja nak bagi dia berasa) :)

Ehem ehem macam ni kisahnya . Lepas habis sambutan Hari Guru dekat SMK St.Thomas tadi , terus pergi merayap dekat Megamall . Cari orang yang pakai SPEK PUTIH (faham faham je lah) , dia pulak takdok . Ingatkan dia balik rumah , maklumlah dia kan kena jaga adik :) Lepastu keluar lah dengan Shalam , Hafiz , Suresh , Aqyn . Sheikh dengan Hilmi dah balik . Cepak betul diorang balik hari ni . Tak tunggu dah aku . Kfine lepas ni tak nak tunggu korang stayback :P Hehe . Lepastu tengah jalan jalan , sampai tingkat 3 depan Aida's nampak lah budak MARKET yang bernama Raja Mohd Faiz Syazarim ni . Tak tegur dah aku kan , maklumlah dia kan market , mana nak tegur orang macam aku ni . Aku ni hanya lelaki yang biasa . Tak market macam dia pun . Kalau sebut je nama dia kat mana mana , semua orang cakap "Ooooo kenal kenal" . Nampak lah kan berapa punya marketnye dia ni :) Lepastu cerita dekat anak saudara dia yang bernama Far Aingggggggggggggg (dia suka bully saya :P ) , Far Ainggggg tu pun buli saya . Molek lah pak sedara dengan anak sedara ni . Dua dua boikot saya . Ish ish ish *sambil geleng kepala . Saya tau saya tak market macam raja . Jalan depan dia kena TUNDUK sebab market sangat kan .


Moral of the story : Lalu depan budak market kena tunduk kepala . :) HAHAHAHA




Bye

Labels: