Happy New Year , 2013 !
Monday, January 7, 2013 @ 12:29 PM


Hey peeps ! K , tengok title pun dah tahu kan nak cakap pasal apa :p Memang saya ni update 'cepat' gila kan pasal new year ? Well , fyi , saya busy bekerja . Penat gilaaaaaaaaaaaa . Well , this is  my official job now . Tak payah tahu lah kot saya kerja dekat mana ? Hewhew :p So , 2013 ni saya dah berumur 18 years-old and still awesome and breathing . Alhamdulillah . 2012 meninggalkan banyak memori manis dan pahitnya . Yang manis saya biarkan  semuanya tersimpan didalam memori , dan yang pahit saya jadikan ianya pengajaran dan pengalaman . Zaman persekolahan banyak menyedarkan saya :') Saya tahu yang mana baik , yang mana buruk , belajar erti persahabatan yang sebenar , memahami perasaan diri saya yang sebenar , but apa yang banyak memberi saya pengajaran ialah tak kisahlah kalau seseorang tu merupakan kawan kita paling lama dan paling rapat , walaupun hubungan yang sangat erat bagai isi dengan kuku pada pandangan masyarakat sekeliling , namun hati manusia ni memang tak sama walaupun rambut sama hitam , kawan baik yang paling rapat pun boleh dengki melihat kawan baiknya sendiri bahagia . Kawan baik  boleh tikam dari belakang . Tapi , yang lepas tu lepaslah . Semakin hari saya semakin kuat dan semakin mematangkan diri saya sendiri . Apa yang penting , 2012 telah menemukan saya dengan seorang hamba Allah yang mencoretkan senyuman dan boleh saya buat lebih gembira . 'Unexpected relationship last longer' . Saya rasa saya patut setuju dengan quotes tu . Insan yang tak disangka-sangka selama ni boleh jadi best friend forever saya :') Walau macam mana sekalipun background dan perwatakan dia , dia tetap best friend saya . There's a lot of new journey for me and my bestie , Hilmi ! :'D InsyaAllah , saya akan selalu mendoakan 2013 menjadi lebih baik dari 2012 for me and my bestie . A lot of new adventures for us ahead :) #RihannaNavy and #LittleBlackStar :3 Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~

So , ni lah serba sedikit 'azam' untuk tahun 2013 :




Cheer's , Drink To That by Rihanna ft. Avril Lavigne!