Awake.
Friday, June 8, 2012 @ 8:58 PM




Assalammualaikum and Hello guys :) So , sekarang dah pertengahan tahun 2012 , dan SPM semakin hampir . Saya mulai sedar segala-galanya and i'm following the flow :') *k tak sabit* Haha :p Hari ni saya sedar yang saya ni tak lah sehebat mana pun berbanding berjuta-juta orang lain yang ada di atas muka bumi ini . *cewah ayat* . Saya rasa saya lebih baik saya fokus kepada bidang yang saya minat gilerw (Multimedia Design) *sambil buat muka eksaited* . Ye ye saya sedar yang sebelum ni saya kadang-kadang selalu buat post maki hamun orang lain yang saya tak suka . Yeah , so tak matang 'aite? :p Well , semua orang buat kesilapan dan saya pun tergolong dalam golongan itu . Yeah , perasaan bila buat something yang salah memang rasa....ughhhh :o So , lepas ni saya cuba untuk sesuaikan diri dengan keadaan sekeliling dan cuba hayati kehidupan yang indah ini *okay , sila muntah sekarang , haha :p* . Saya sekarang tengah belajar design web dari pakar-pakar designer dari BS . 

One day  i'll be the one of the shining star in the sky . InsyaAllah . Amin :) 

#PrayForMe <3


Thanks a lot kepada yang sokong saya selama ini dah sorry kalau ada post post yang membuat anda terasa :p