Pinky Pinko .
Sunday, January 29, 2012 @ 2:20 PM


Hi , haha , okay tajuk post kali ni agak pelik's sikit . Haha , ekceli tak kisah pun apa tajuk post kan bukan ada orang baca :( *buat muka sedih macam nak mintak penampar* . Teeeeeheeeeeeeee x) . Haaa ,ekceli hari ni saya buat lagi satu template blog . Simple but sweeeeet gitu . Hihihihihihi .


Taaaaadaaaaaaaaaaaaaaaa ! Okay lagi satu theme warna Pink . Kenapa warna pink ? Sebab pink tu omey omey . Kenapa omey omey ? Sebab saya suka . Kenapa saya suka ? Sebab pink tu omey dan saya suka . Hahahhaa . *okay ni annoying tahap ke 100000 ribu ni* :p Alhamdulillah dapat jugak buat lagi satu . Template selepas ni saya nak tambah banyak gadjet gadjet yang sangat WOW dan sangat Awesome dan sangat omey :p Hahahahhahaa.  K tak habis habis dengan Omey :p


Okay lahhhh , toooodles ! *gedik+over* Kbai .