A for Ambition .
Wednesday, September 7, 2011 @ 8:48 PM


Assalammualaikum .
Hmmmm .
Esok saye dapat laptop baru (actually my sis laptop) .
But , it's okay .
Laptop tu lebih baik daripada sekarang .
Bersyukur je lah dengan apa yang ada .
Saye ni bukan kaya pun :P
Mulai esok , saye akan lebihkan kepada designing .
I want to be artist + designer .
SERIOUSLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !
I know I'm still NEW in this thingy .
But , tak salah kan kalau nak cuba ?
Mana tahu ni memang bakat / kelebihan yang ada pada diri saye .
Insyaallah .


Ya Allah ya tuhanku , tolonglah hambaMu ini untuk mecapai kejayaan dalam bidang ini . Kau permudahkanlah aku untuk mencapai cita - cita yang aku inginkan ini . Dan selamatkanlah aku daripada sebarang kesulitan pada masa sekarang dan akan datang .


Amin .