Thingy .
Tuesday, August 9, 2011 @ 7:43 PM



Assalammualaikum .
Hi .
Okayyyy , puasa tinggal lagi 3 minggu *yay* .
Tak sabor gila nak raye .
Petang tadi pergi Megamall dengan Sheikh Aiman pun dengar lagu raya .
Brrrr , semangat raya meningkat-ningkat *excited nok duit raye !*
Muehehehe , walaupun dah besar pun nak lah jugak kan :D
Haih , banyoknye wishlist yang saye nok beli ! *satu , dua , tiga , empat , errr.... banyaknye!*
Bila lah boleh beli semua tu :'(
Semua benda yang saye nok tu awesome gilaaaaaaaa . *tak lah gila mana pun*
Muehehehe . *tetiba -,-*
Sheikh Aiman tu cakap raya pertama dia raya dekat Bukit Sekilau .

Jyeahhhhhhhh , boleh lah story-morry dengan dia :D
Tapi yang tak bestnye dia cakap raya kedua dia pergi raya dekat tempat lain .
Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
Baru ingatkan nak tengok cerita yang kitorang tunggu dah beberapa bulan ni.
Jeng jeng jeng .
Cerita ni :

Muehehehe , excited gila k .
1 September . *4 hari lepas tu my birthday*
Haihhhhhhhhhhhhhhh :(
Baru nak tengok cerita ni sama sama dengan Sheikh Aiman .
Kenapa lah dia tak raya dekat sini sampai 1 September ? -,-
Rase macam nak.................

Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
Dah lah nak ajak dia keluar bandar susah .
Raya kedua pulak dia tak ada .
Nak pergi raye dengan siapa lah nanti . :(
Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .
Nampaknya pergi tengok cerita tu sorang sorang lah nanti :(




Kbai .

Labels: