8 .
Monday, August 8, 2011 @ 11:22 PM






Gambar ni hanya hiasan semata-mata -,- jumpa tepi jalan tadi , kutip lah :D Muehehehe ,
MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN !



Hari ni hari kelapan puasa.
So far so good .
Jangan ponteng-ponteng puasa k xD
Haih , hari hari dekat sekolah makin menyakitkan hati + rasa nak bakor .
Budak budak yang MUDA dari saye SESETENGAH dah menunjukkan kekurangan ajaran diorang .
Fvck , korang tu mentah lagi , jangan tunjuk belagak .
Ade ke patut nak arahkan aku buat kerja ?
Omaigod , bodoh babinya budak tu,belum kenal siapa Fahmi Nordin -,-
Kau pergi tengok carta organisasi , BUKAK MATA LUAS LUAS !
Bukan nak berlagak , tapi HORMAT sikit okay ?
Jangan biar saye BETUL BETUL MARAH dengan korang k ?
Kalau tak memang bergegar satu Library SMK St.Thomas tu :)
Kalau tak nak malu , tak nak hidup susah , "JANGAN CABAR" .
Tu je nasihat untuk budak budak yang belagak hotstuff,anjing,babi,sial,gampang.
If you're nice to me , I'll be nice to you . OKAY ?! GET IT ?!
Tu je yang aku nak nasihat dekat BUDAK yang berhajat/berniat nak pijak kepala .
Anytime I can kick your ass out .
Bukan dengan cara kasar , tetapi dengan cara yang BIJAK .
Okay sweetie ?




P/s : Kalau korang ni baik dengan aku , aku janji aku akan jadi baik gilaaaa dengan korang . Kbai

Labels: