KL Day .
Thursday, July 14, 2011 @ 7:56 PM


Hey hey hey :D Yeah , hari yang ditunggu tunggu telah pun tiba . Hihihihi *ketawa gedik . Okayyy , sebenarnya hari yang ditunggu tunggu ialah hari untuk pergi Lawatan ke Kuala Lumpur . *Sebenarnya pergi sana nak shopping je , but actually memang nak pergi melawat The One Academy , hehe , lepas habis form five memang nak masuk dekat situ . Insyaallah :) K , so malam ni kitorang memang tak tidur nak tunggu pukul 3 pagi ! Hahahaha , gilaaaa kan ? Pukul 4 pagi kitorang bertolak dari Kuantan . Tapi Raja Mohd Faiz suruh datang pukul 3 sebab nak pergi makan dekat Alif dulu , lepastu dalam bas nanti tidur lah :) Tapi yang tak bestnye sebab Sheikh Mohd Aiman tu tak ikut , memang macam gilagilabangangbolok lah :'( . Sheikh , oleh sebab kau tak pergi aku nak kau jaga A aku tu elok elok . Jangan bagi siapa siapa sentuh dia k ? Hehehe :* Nanti kita jalan jalan dua orang k ? Muehehehehe :* Muah muah , thankyou lah sebab jaga A aku ! Kepada sesiapa yang nak mendekati A aku , jangan nak menggatal birah k ? Go Away Bitche's ! Fukkkkyou ! -,- Okayyyyyyyyyy , sekarang ni memang tak sabar . Bergetar tangan aku ak type post ni . Haiiiiyoyoh -,- Okayyyyy , korang perasan tak template dah berubah sikit ? Hihihihi , sebenarnya saja je nak tukar. Much better 'aite ? Teeeeheeee :D ! Okayyyyylah , nak kemas kemas baju tu semua -,- Malam nanti nak pergi beli sweater and kasut pulak untuk pakai masa kat KL . Hehehe , dekat KL nanti nak beli Nike air Jordan macam Raja Mohd Faiz punya . Lalalala , bukan tiru k . Hehehehe , minat gila dengan kasut tu -,- Demmmmmm ! Folio pada Akhiar , yeahhh , nasib baik sempat buat siap . Wooooohoooooo , tak kena berleter dah dengan Cikgu tuuuuuu . Hehehehehe . Akhiar , lu jaga folio gua elok elok . Kalau tak gua kasi lu cium tangan gua . HAHAHAHA! *ayat takleh blah -,- K , tu gurau je :P Hehehehe . Haihhhhh , so memang sekarang ni dah tak sabor sabor nak pergi , nanti upload gambar gambar dekat KL k ? Hehehehe , semoga korang dalam keadaan sihat and happy selalu k ? Bye Bye !





-xoxo to my capital A .

Labels: