Fahmi Arieef .
Thursday, April 21, 2011 @ 9:29 PM



Fahmi Arieef .



*sorry , I use Aku in this post *


Dia seorang lelaki yang aku baru kenal sejak tahun 2010 . Kisah kami berkenalan antara satu sama lain ialah pada waktu rehat . Masa tu , cikgu Harmoni mahu menegur aku , dia pun memanggil nama aku , "Fahmi , sini kejap ." . Lalu , kami berdua pun menjawab "Ye *sambil tengok cikgu harmoni * " . Kemudian , mata aku beralih arah dan memandang kearah seorang pelajar yang tua dua tahun dari aku yang bernama Fahmi Arieef, lalu cikgu harmoni pun ketawa melihat reaksi kami . Semenjak hari itu , aku baru tahu yang dekat sekolah tu ada seorang lagi yang bernama Fahmi , sama macam nama aku . Selang beberapa hari , ketika habis sesi persekolahan , aku pergi ke perpustakaan bersama laptop aku , kemudian aku log-in Yahoo Messanger untuk chat dengan cikgu fatimatul yang berada selang beberapa buah meja dari aku . Aku memang suka menyakat cikgu , tapi bukan selalu :P . Beberapa minit kemudian , Fahmi Arieef masuk ke perpustakaan dan pergi kearah cikgu fatimatul . Kemudian , cikgu fatimatul pergi mengambil barang barangnya diluar , kami pun chat , aku send "boooo" ,kami 'sound' antara satu sama lain dan lain lain lagi . Ketika itu , aku rasa sangat gembira . Aku pun hantar emoticon "Booooot" yang ada dalam Yahoo Messanger , kami pun ketawa kegembiraan . Selepas dari hari itu , aku selalu terserempak dengan Fahmi Arieef bersama rakannya yang lain iaitu Shalam , Hilmi , Hafiz , Suresh . Hari demi hari , kami saling bertegur sapa , walaupun ketika aku menegur Fahmi Arieef , tapi dia buat 'dont know' je , buat buat pekak , selalu bully aku . Selang beberapa bulan , kami pun menjadi rapat , kemudian kami keluar sama sama dekat East Coast Mall sampai malam , kami pergi menjamu selera dekat Noodle Station , masa tu Fahmi Arieef belanja , kami gembira melihat telatah Shalam , "Ayam makan ayam" , "Masak masak . Shalam & Farah Zakiah" . selepas selesai makan , Fahmi Arieef pun cakap "Jom lah tidur rumah aku " . Masa tu aku ada bawak baju lebih . Aku pun cakap "Ok" . aku tak tau kenapa aku ikut , padahal kami baru kenal beberapa bulan . Selepas dari hari tu , aku kerap pergi ke rumah Fahmi Arieef tu . "Fahmi , aku bosan ni , shalam takde , nanti aku datang ambik kau dekat kuil tu" . Masa tu aku kena paksa dengan Fahmi Arieef untuk teman dia dekat rumah . Hubungan kami semakin rapat , sehinggakan satu malam masa aku tidur rumah dia, kitorang tengah berborak , kami saling bertukar cerita , rahsia :P . Masa tu memang record kitorang plan nak tidur pukul 1.30 pagi , kami borak borak sampai lah pagi (maybe 5 pagi) . Masa hujung tahun 2010 , kami (sidang redaksi) buat majalah sekolah , masa tu kami memang seronok . Boleh dikatakan Hari Paling Seronok 2010 . Macam macam kami buat masa hari tu . :') Lepas tu , Fahmi Arieef pun menduduki SPM . Waktu cuti tahun 2010 , ada jugak beberapa kali kami keluar sama-sama . Tapi makin lama , kitorang susah nak keluar sama-sama . Awal tahun 2011 , rasa bosan bila tak ada Fahmi Arieef :( Tapi , shalam,hilmi,hafiz,suresh ada lagi dekat sekolah tu . Beberapa hari lagi Fahmi Arieef nak sambung pelajarannya dekat KL . Maybe susah giler dah lepas ni nak jumpa , kitorang plan nak buat last gath sama sama . Tapi , aku betul betul harap dia takkan lupakan kitorang dekat sini . I will always remember our fun and sad moments . 2010 is best year in my life at st.thomas . Thank you Fahmi Arieef because be my friend :') I will never forget you and others . All of you is my awesome friends ever . Good luck Fahmi Arieef :)













FRIEND FOREVER !



-Fahmi Nordin .

Labels: