Oh Misunderstanding
Tuesday, December 20, 2011 @ 7:29 AM


Hi
K , semalam terjadi satu episode salah faham dekat fb -________-
K , online semala guna bb.
Then ada lahhhh kawan post dekat wall tanya nak bbpin .
So saye ingat saye post dekat wall dia.
Tapi , sayer TERSILAP buat dekat 'Status' dekat profile saye .
Maklumlah tak reti nak guna lagi -__________-
Lepas tu ada pulak dua orang ni haaa comment *sheikh & fahmi arieef*
Oh baru aku tersedar yang aku silap buat dekat status .
Ya Allah , aku harap tak ada orang terasa tentang status tu .
Amin !

SERIOUSLY memang tak ada niat langsung nak 'over'
Sebenarnya post tu nak ditujukan kepada kawan yang post dekat wall .
But TERSILAP buat dekat status sendiri .
Post tu dah didelete sebelum kawan lain nampak .
K , antara yang comment - Sheikh & Fahmi Arieef .
Sorry lah K , bukan sengaja nak buat macam tu -__________-
Haihhhhhh .

Ni snapshot kawan aku post , actually aku nak reply dkt wall dia , tapi TERSILAP buat dekat status :

Klik untung BESARKAN ! :)

P/s : Harap korang faham atas kesilapan ini k . Btw, jangan lupa plan kita Christmas ni ! :D


Kbai .