Cakap belakang .
Sunday, September 11, 2011 @ 12:27 PM


Hmph . Okaylah .
Saye redha je lah kalau ada orang cakap belakang .
Saye pun pernah cakap belakang , tapi saye rase tak nak dah buat benda benda yang berdosa ni .
Tak berbaloi pun sebenarnya :(
Saye minta maaf kalau sebelum ni saye ada cakap belakang dekat siapa siapa .
Saye tak kisah kalau ada orang cakap belakang pasal saye .
Saye dapat pahala , diorang dapat dosa .
Apa guna kalau diorang sembahyang 5 waktu kalau diorang suka cakap belakang pasal orang lain .
Saye tahu , saye pun pernah macam tu , tapi semua manusia pernah lakukan kesilapan kan?
Saye tak nak kesilapan yang saye dah lakukan dulu berlaku lagi  .
Kalau kita buat baik dengan orang lain , insyaallah semua orang baik dengan kita .
Takkan diorang nak cakap belakang pasal kita tiba tiba je kan ?
Mesti kita ada buat salah , sebabb tu orang cakap belakang .
Tapi apa apa pun , semaikanlah sikap memaafkan orang lain k .

:')