Kepada : Hater yang bising semalam .
Friday, June 10, 2011 @ 1:45 PM


Semalam lepas balik tengok wayang , ada lah nampak Seekor Hater yang memekak dekat ShoutMix blog saye :D Banyak comment yang dia maki . Padahal orangnye SORANG je , tapi guna NAMA lain lain. Ingat saye ni BO*** MACAM DIA ke ? :)

Sebagai pembuka kata yang pertama , dia telah menuduh saya Copy Cat gambar orang lain . Wow :) Hater itu memang Terlampau Bo*** kerana orang didalam gambar itu sangatBerbeza kerana saya Tak Sama dengan lelaki seorang lagi itu .

Selain itu , Hater yang bo*** itu juga telah memanggil saya "Hitam" . Menurut comment hater yang tidak berakal itu , kita akan mendapati bahawa hater tersebut memang tidak pernah belajar sepanjang hidupnya dan tidak mempunyai jiwa seni kerana tidak dapat membezakan warna *serious dia ni kelakar , dah lah bo***. sekurang kurangnya aku cerdik Banyak daripada dia sebab aku tak sound sound org , aku reti nak HORMAT orang kecuali dia :) * . Mungkinkah kerana hater itu terlampau banyak makan ta*k *maklumlah , dia kan bo*** , mana tau antara makanan dengan ta*k kan * ? :)

Lepastu , dia cakap satu "Mesia" tau , meh aku tolong ajar kau eja , M A L A Y S I A . reti dah ? kalau tak reti jugak masuk tadika okay ? Ahahahahaha.


Sejaras dengan itu , saya berasa amat bangga kerana ada orang "mengambil berat" tentang saya sampai gambar pun nak judge , mungkin dia adalah salah seorang lagi yang ingin menjadi anj*** seperti "copydog" saya . Ataupun dia mempunyai rasa hasad dengki terhadap saya ?

Ini hidup aku , so ikut aku lah nak buat apa , tak menyusahkan kau pun kan ?


Kepada hater itu , kau tunggu je lah balasan atas ape yang kau buat dekat orang lain , sama ada masa terdekat ataupun akan datang .

Aku berdoa supaya kau kembali ke jalan yang lurus dan jadi insan yang berguna . Amin .




Peace no war :B

Labels: