Message to CopyDOG .
Saturday, April 16, 2011 @ 2:43 AM


Message to CopyDOG .






Hi again to you , DOG ! Kau ni memang tak ade life sendiri kan ? Semua nak tiru aku . Cara aku type , cara aku cakap , apa yang aku buat , apa yang aku makan , apa yang aku pakai , apa yang aku ada . Kalau kau terasa , memang padan lah muka kau Dog . Sebab memang aku tak suka kau ikut cara aku . Sebab kau tiru cara aku , then kau berlagak and cakap tu kau yang buat/makan/type dulu . HAHAHAHA . Perangai dah la macam gampang ! Buat je lah apa yang kau suka , kau akan jatuh jugak , sebab orang macam kau ni tak akan berjaya nak kalahkan aku . Kalau kau tiru lagi cara aku type or ape ape je , aku tak akan teragak agak nak sebut nama kau tu , sebab aku dah naik MUAK dengan perangai Childish kau tu ! Kalau kau dah baca ni kan , faham faham je lah ape yang kau perlu buat kan ? Ke nak aku cakap jugak ? HAHAHAHA . Ada otak & akal , FIKIR .


*ni khas untuk CopyDOG tu je , tak ada kena mengena dengan orang lain okay ? :') Cheer !*

Nama dia dalam golongan bawah ni :

fijondgkarjukjsoz

Pandai pandai lah cari kalau nak tahu ye , ataupun tunggu Dog tu MENYALAK dulu .



Fuhh , dah pukul 2.54 AM , nak tidur , BYE ! :') I❤Awan <--- Sheikh tengok ni :D

Labels: