Another Busy Day (:
Thursday, March 10, 2011 @ 8:18 PM


Hahhhh , satu lagi hari yang sibuk :O best PIDATUK pidato tadi , HAHAHHA pastu jumpe scndl no.9 :O HAHAHAHA memang best giler la tadi , kena record diorang berpidato (: mula mula pagi tadi cikgu harmoni ada problem dengan battry , tapi dapat diselesaikan dengan adanye aku , aku kan superman , cehhhh , koya , HAHAHAHHA ! (: pastu cikgu suruh aku masuk dewan then set-up stand,handy cam SEORANG DIRI . WOAAAAHHHH :O terkejut beruk aku tadi , dah la ni first time nak handle benda tu semua , tapi alhamdulillah semua berjalan dengan lancar walaupun pernafasan aku tidak lancar sebak kena pergi berlari2 tukar batteri handy cam , HAHAHAHHAA ! takde la , aku okay je (: pastu aku tunjuk design baju SIDANG REDAKSI . azeem , sheikh , shalang , hilmi cakak okay , tp shalang banyak comment , HAHAHHAA :D Ish , annoying nye ! HAHAHHA , ceh takde la shalang (: aku gurau je .! HAHAHAHAHA :D pastu masa habis tu , aku lepak dengan diorang semua , seronoknye , hari2 gelok , rasa nok terjun katil je (: HAHAHAHAHA diorang memang behhh laaaa !

Ni contoh design baju (diBLURkaburkan )



Tu je la kot update kali ni (: tata !

Labels: