Superb Happy Day For January . (:
Tuesday, January 11, 2011 @ 5:51 PM







hahhhh ... akhirnya impian aku tercpai nk masuk 4 Venus (Aliran perdagangan) .... yesss !!!!! Alhamdulillah .... tapi Raje (Ketua PSS) tak dapat naik class .... x ape .... mesti ade hikmah diseblik tu.... mungkin Perdagangan yg terbaik utk dye dan aku ..... HAHAHAHA! (: duduk sblah Vasantha bapak bising !! rase nk tendang je ... kerja skolah dah siap ... sbb tu bleh update blog ... hehehe (: tengok org rmai kawan mcm best .... tp aku x tau nk cari kwn mcm mane .... malu sioottt ...... HAHAHA! (: x ape .... aku cuba ubah sikap malu ni kpd peramah (: HAHA! lepas tu aku akan makan nasi minyak setiap kali rehat.... HAHAHA! tak sabit lngsong ! (: ....... Sheikh dah koya sbb slalu balik cpt ...... Sheikh mengaruttttttttttt balik awal ! HAHAHAHAHAHA! (: By the way ..... hari ni 11 / 1 / 2011 ... 11 1 11 .... lawa tarikh hari ni .... HAHAHAHA (: hummm..., smpai sini je la kot .... nnt update blog lg klw free .... tata !

Labels: